Branża
Poniższy przykład realizowanych kampanii opiera się na współpracy z Klientem, który prowadzi sprzedaż przez e-commerce – opakowań jednorazowych.
Wprowadzenie
Współpracę z Klientem rozpoczęliśmy od określenia celów kampanii. Następnie dokonaliśmy szczegółowej analizy branży klienta, jego oferty oraz konkurencji.
Dzięki temu określiliśmy jakie rodzaje kampanii należy zastosować, a poprzez analizę oferty klienta oraz konkurencji opracowaliśmy strategię, która znacząco wyróżniła naszego klienta.
Przebieg kampanii
Podczas realizacji naszych działań, pierwszym zadaniem było wykonanie audytu strony klienta, który pozwolił zweryfikować znajdujące się na niej kardynalne błędy. Na tej podstawie sporządziliśmy szczegółowy plan optymalizacji, uwzględniający proponowane przez nas zmiany UX i UI.
Wdrożyliśmy zaawansowaną analitykę aby mierzyć wyniki naszych działań – zwróciliśmy szczególną uwagę na monitorowanie połączeń oraz wypełnionych formularzy zgodnie z celami, które ustaliliśmy przed rozpoczęciem kampanii.
Po wdrożeniu niezbędnych zmian wystartowaliśmy z kampania Google Ads.
Uzyskane efekty
Przez okres 3 miesięcy nasze kampanie wpłynęły na wzrost liczby połączeń z firmą klienta. Udało nam się również zwiększyć ilość zapytań za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
Wzrost zapytań:
Na powyższych wykresach widać, iż realizowane przez nas działania wygenerowały 521 nowych konwersji jeśli chodzi o połączenia telefoniczne oraz 635 nowych zapytań za pomocą formularza kontaktowego.
Podsumowanie
Na podstawie powyższych wyników widać, iż skutecznie zaplanowane działania mają znaczący wpływ na wzrost ruchu na stronie oraz większe zainteresowanie ofertą. Odpowiednio zoptymalizowane kampanie mają znaczący wpływ na zwiększenie sprzedaży.