Dowiedz się więcej o naszej ofercie i swoich korzyściach.
Sprawdź dlaczego powinieneś nam zaufać i zacząć korzystać z najnowszych technologii do rozwijania swojej firmy.
PPC, marketing automation,
lead generation
Dowiedz się, dlaczego potrzebujesz tych działań i jakie przyniosą Ci korzyści i profity.
Działania marketingowe prowadzone przy użyciu specjalnego oprogramowania,
które ułatwiają docieranie do potencjalnych użytkowników i generowanie leadów sprzedażowych.
Narzędzia marketing automation umożliwiają analizowanie cech i zachowań obecnych i potencjalnych klientów oraz indywidualne dopasowanie do nich działań komunikacyjnych. Na podstawie tak zgromadzonej wiedzy, możemy komunikować się z naszymi klientami w sposób bardzo spersonalizowany a jednocześnie zautomatyzowany.
Nieustanne zbieranie informacji o potencjalnych klientach.
Pozwala to na głębsze zrozumienie z jakim klientem mamy do czynienia, niż poprzez suche statystyki.
Dzięki temu np. klient, który po raz pierwszy pojawi się na Twojej stronie, zobaczy inną treść niż ten, który jest tu po raz kolejny. Narzędzia automatyzacji marketingu na podstawie informacji o klientach tworzą tzw. cyfrowy język ciała – profil klienta, dzięki któremu możesz np. zorientować się, jakie informacje mogą być dla niego wartościowe na poszczególnych etapach procesu zakupowego oraz w którym momencie zaangażować dział sprzedaży.
Twoja reklama na globalnych portalach.
Kampania, w której płacisz jedynie za wymierne efekty, docierająca do idealnego grona odbiorców.
Brzmi jak bajka dla dzieci? A jednak! Dobrze zaplanowana kampania PPC w Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads czy Amazon Advertising polega na tym, że nie płacisz za samo wyświetlenie czy dodanie reklamy, a za wymierne korzyści w postaci kliknięć! Dobrze zaprojektowana kampania PPC pozwala w stosunkowo krótkim czasie zobaczyć pierwsze efekty. W pierwszej kolejności kampania zacznie generować większy ruch na stronę, a z czasem wpłynie to także na wzrost sprzedaży. Dodatkowo, zastosowanie uczenia maszynowego sprawi, że Twoje reklamy będą docierały do coraz lepszej i bardziej zainteresowanej Twoim produktem grupy odbiorców.
Efekty marketing automation powierdzone badaniami.
- badania Nucleus Research dowodzą, że automatyzacja marketingu zwiększa efektywność sprzedażową o 14.5% i pozwala na zaoszczędzenie 12% wydatków marketingowych.
- badanie Annuitas Group wskazuje na ogromny (451%) wzrost ilości kwalifikowanych leadów w sektorze SMB, dzięki możliwości ich automatycznej pielęgnacji przez wiele tygodni a nawet miesięcy. Rośnie też wartość tych leadów – są średnio o 47% większe niż leady generowane tradycyjnymi metodami marketingowymi.
- badania Salesforce potwierdzają i uzupełniają listę konkretnych korzyści, jakie uzyskasz wprowadzając system marketing automation: 27% więcej leadów marketingowych, 30% większa konwersja leadów na sprzedaż, 25% większy zwrot z inwestycji w kampanie marketingowe (ROI).
Masz wątpliwości i chcesz wiedzieć więcej?
Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów
lub skontaktuj się z nami!
Na naszej stronie znajdziesz zbiór najpopularniejszych pytań, z którymi się spotykamy. Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi, to napisz do nas! Nas zespół specjalistów odpowie na wszelkie Twoje wątpliwości.