Najnowsze wieści ze świata marketingu i reklamy.
Znajdziesz tutaj ciekawostki, porady i nowości z branży reklamowej. Pomożemy Ci być na czasie!
Co nowego w świecie marketingu?
Co to jest prospecting i dlaczego często nie działa?
Prospecting to proces identyfikowania potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani Twoimi produktami lub usługami. W teorii brzmi prosto: przeszukiwan
Dlaczego Cold Mailing jest kluczowym narzędziem w marketingu B2B w 2023 roku?
Cold mailing, czyli zimny mailing, to jedno z najbardziej niedocenianych narzędzi w arsenale marketingowym. W erze mediów społecznościowych chatbotów i&nbs
Najpopularniejsze narzędzia do coldmailingu
Dlaczego warto zlecić coldmailing profesjonalistom z Insinex? Coldmailing to jedna z najbardziej efektywnych form marketingu bezpośredniego, ale tylko wt
Wady/minusy w coldmailingu
Coldmailing to potężne narzędzie w świecie B2B, ale jak każde narzędzie, ma swoje wyzwania. Zanim jednak zaczniemy je analizować, warto zrozumieć,
Zgody na coldmailing a przepisy prawa
Wprowadzenie do coldmailingu B2B Coldmailing B2B to forma bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem biznesowym bez wcześniejszej zgody na komunikac
Jak personalizować maile?
Wprowadzenie do personalizacji coldmaili Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektóre coldmaile odnoszą sukces, a inne lądują w koszu? Kluczem m
Kiedy najlepiej wysłać coldmailing – sezonowość, godziny wysyłki – jak przekłada się na skuteczność?
Wprowadzenie do sztuki coldmailingu Coldmailing to narzędzie, które pozwala na bezpośrednią komunikację z potencjalnymi klientami i partnerami bizneso
Co to jest newsletter i dlaczego warto go posiadać?
Definicja newslettera Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co to tak naprawdę jest ten cały „newsletter”? Słyszałeś o tym w pracy,
Dlaczego maile trafiają do spamu?
Co to jest folder spam? Kiedy ostatnio zaglądałeś do swojego folderu spam w skrzynce pocztowej? Jeśli jesteś jak większość z nas, prawdopodobnie ni
Dostosowanie strony internetowej w B2B dla większej liczby generowanych leadów
Generowanie leadów B2B to kluczowy proces dla rozwoju każdej firmy. Aby osiągnąć sukces w generowaniu leadów, niezbędne jest odpowiednie dostosowanie strony intern
Jak można automatyzować działania prospectingowe?
Wprowadzenie Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak można przyspieszyć i ułatwić proces prospectingu? Automatyzacja może być kluczem do osiągnięcia więk
Cold mailing vs Email marketing
Cold mailing i email marketing są dwiema różnymi metodami komunikacji za pomocą wiadomości e-mail, które mają różne cele i podejścia. Cold mailing pol
Cold Mailing a RODO: Jak to działa?
Czym jest Cold Mailing? Cold mailing to technika marketingu bezpośredniego, która polega na wysyłaniu niesprowokowanych wiadomości e-mail do potencjalnych k
Kluczowe strategie generowania leadów B2B
Wstęp do strategii generowania leadów B2B Generowanie leadów B2B, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów biznesowych, jest kluczowym elementem funkcjonowania każdej fi
Zasady tworzenia efektywnego CTA (Call-to-Action) w celu generowania leadów B2B
W dzisiejszym cyfrowym świecie B2B Call-to-Action (CTA) jest jednym z najważniejszych narzędzi w generowaniu leadów. Bez skutecznego CTA, Twoje wiadomo
Kluczowe czynniki dla większej konwersji leadów w B2B
1. Wprowadzenie do generowania leadów B2B Generowanie leadów B2B to proces identyfikowania potencjalnych klientów (prospektów), którym możemy sprzedać nasze p
Budowanie efektywnej strategii coldmailingowej do generowania leadów B2B
Wprowadzenie W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesowym skuteczne generowanie leadów B2B jest kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Jednym z n
Jak skutecznie wykorzystać marketing treści do generowania leadów B2B?
Wprowadzenie Strategia content marketing do generowania leadów jest niezbędna w świecie biznesu B2B. Pomaga ona nie tylko w tworzeniu zaufania i pozycjo
Jak skutecznie wykorzystać social media do generowania leadów B2B?
1. Rozumienie social media do generowania leadów Generowanie leadów za pomocą social media zaczyna się od zrozumienia tego, jak te platformy działają, jak