Wypełnij brief - Insinex - efektywne kampanie reklamowe w sieci

Przedstaw nam swoje cele i plany odnośnie Twojej firmy!

Wyczerpująco odpowiadając na pytania, ułatwisz nam stworzenie strategii generowania leadów sprzedażowych, która pomoże Twojej firmie rozwinąć skrzydła i osiągnąć wysokie wyniki sprzedaży. Dopasujemy nasze działania do Twoich potrzeb i oczekiwań, aby w jak najkrótszym czasie zrealizować postawione cele.

Nie jesteś zdecydowany? Sprawdź nasze FAQ!

1Analiza potrzeb
2Informacje o Twojej firmie
3Twoje dane

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!

Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam przewidzieć, co może budzić Twoje wątpliwości przed rozpoczęciem współpracy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania z jakimi spotykamy się na co dzień, podczas rozmów z klientami. Jeśli jednak nie znajdziesz tego, czego szukasz – zadzwoń lub napisz do nas!

 
pozyskiwanie leadów sprzedażowych b2b dla firm

FAQ

Przykładamy szczególną uwagę na opracowanie strategii, przy wykorzystaniu Twojej strategii obecnej strategii w firmie. W przypadku gdy nie posiadasz określonych wartości, pomożemy w procesie ich przygotowania. Na przeprowadzanej wysyłce jednak nasza praca się nie kończy. Interesujemy się Twoim procesem sprzedażowym, rekomendujemy sposoby klasyfikacji wygenerowanych leadów, na rzecz tego, aby uwzględniać uwagi z tego procesu, do naszej strategii.

W teorii każda usługa marketingowa powinna zwiększyć sprzedaż. Praktyka jednak pokazuje, że są metody lepsze i gorsze, w zależności od przypadku. Po wspólnej rozmowie będziemy wiedzieli, jakie rozwiązania będą najlepsze dla Ciebie i dobierzemy indywidualną strategię działania.

Efekty dobrych kampanii prospectingowych można dostrzec po około miesiącu.

Przede wszystkim – szczerość. Chcemy podejść do Ciebie indywidualnie, dlatego musimy wiedzieć, jakie działania marketingowe były prowadzone do tej pory, nawet jeśli nie były one profesjonalne, czy posiadasz jakąkolwiek strategie w firmie. Chcemy, żebyś był otwarty – nikt nie zna Twojego biznesu tak dobrze, jak Ty, dlatego prosimy, żebyś opowiedział nam o nim najlepiej jak potrafisz.

Cold mailing polega na komunikowaniu się poprzez wiadomości mailowe z określoną grupą odbiorców, z którą chciałbyś nawiązać kontakt w określonym celu. Email marketing polega na wysyłce wiadomości mailowych do osób, które zapisały się na Twoją listę subskrypcyjną.

Jeśli chcemy prowadzić cold mailing zgodnie z RODO, musimy przestrzegać kilku zasad. Przede wszystkim, musimy dokładnie określić cel naszej wysyłki i wykazać, że istnieją interesy prawnie uzasadnione, które uprawniają nas do przetwarzania danych osobowych odbiorców. Musimy również zapewnić, że nasze wiadomości są zgodne z prawem, niezawierają treści nielegalnych lub obraźliwych, oraz że nie przekraczamy granic związanych z wysyłką wiadomości marketingowych.

Generowanie leadów za pomocą kampanii cold mailingowych stanowi jedną z metod pozyskiwania kontaktów biznesowych.

Podczas współpracy z firmą zajmującą się generowaniem leadów za pomocą cold mailingu, klienci otrzymują przejrzysty obraz osób zainteresowanych ich ofertą, co umożliwia pozyskanie solidnej bazy potencjalnych klientów B2B. Wszystkie działania są realizowane w sposób przejrzysty i zgodny z wytycznymi klienta, dzięki czemu potencjalni klienci widzą markę firmy od samego początku, a klient ma pełną wiedzę na temat procesu.

Jednakże warto pamiętać, że kampanie cold mailingowe nie zawsze są skuteczne dla każdego rodzaju biznesu i wymagają odpowiedniego przygotowania oraz realizacji.

Usługi generowania leadów B2B mogą przynieść firmom szereg korzyści, w tym:

  1. Zwiększoną świadomość i ekspozycję marki
  2. Więcej leadów i szans sprzedaży
  3. Lepsze relacje z klientami
  4. Większą wydajność i efektywność działań marketingowych i sprzedażowych
  5. Redukcja kosztów marketingu i sprzedaży
  6. Wzrost ROI z działań marketingowych i sprzedażowych

Polityka cookies

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj: